Alla inlägg den 15 december 2010

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 december 2010 07:31

Tja!  Igår körde jag och mamms till Nova efter min skola och gick och mös och fikade som vanligt! Helt plötsligt får jag syn på det underbaraste underbara i en sko affär! Ja jag trodde nästan att jag drömde. Jo, för där stod dom, ett par röda pumps med lite lila från märket Hush Puppies. Åhh gud i London vad förälskad jag blev! Jag köpte dom. Jag var bara så illa tvungen! 999 kr kan jag säga att dom lätt är värda om inte mer! Lyckliga jag! Ännu ett par äkta Mimmie-skor! Perfekta för nyår till en tjusig svart blåsa och även till sommaren tillett par slitna ljusa stuprörs jeans...mmmm...lovely! I get crazy! Jag hade gärna lagt upp en bild på dem men eftersom att det nog blir dessa till nyår så vill jag inte visa dom innan! Jag får helt enkelt slänga in en bild efter nyår! Outfiten ska vara hemlig!!! Det är helt otroligt vad jag och mamma kan fina lycka i att shoppa! Åhh, jag sprang på några sjukt söta CK underkläder också inne på Twifilt! gud vad söta! tror bestämt att dessa underbara små hipsters blir inhandlade snarast möjligast!  I dag är det onsdag och jag laddar för en förmiddag med matte genom en kopp te! Matte prov i morrn! Hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards