Direktlänk till inlägg 24 november 2010

barn hit och barn dit....

Av Mimmie Hjalmarsson - 24 november 2010 07:25

Alla snackar om barn..non stop. Visst det är säkert en tjusning med barn. Men jag tror inte att jag vill ha några barn faktiskt. Känns som att jag blir mer och mer beslutsam åt samma riktning. Är det fel och satsa på sin karriär före eller istället för barn? Alla har olika åsikter. Jag har mina, du har dina.. Jaja, lite tankar som har snurrat bara nu i natt!

 

Igår VAB:adde våran samhälls lärare så det var ju inte direkt lönt att man åkte till skolan i går. Var där i typ 50 minuter sen åkte jag hem igen och Emma, Ida och Johanna följde med in på en kopp te! Mycket mysigt och trevligt hade vi tjejer! Många skratt och lite intimt prat! Precis som det ska vara över bordet med fyra girls! Sen tog jag en powerwalk i ösregnet med Corre borre och efter det så pluggade jag naturkunskap med full fart! Lasse kom hem, vi lagade en god kyckling rätt och vid sex bar det av för mig och mamma att simma i furulund! Åh ja tusan vad vi simmade igår. Det ´var ett riktigt effektivt simmpass måste jag säga!! När jag kom hem satt jag mig i min mysiga förtölj med en blommig te kopp och bara njöt. Sen bums i sängen som var renbäddad! Lovely!!! 

 

Idag är det matte-onsdag och jag känner verkligen inte för det men thats life! Matte tills 12.00 och sen ska jag ut med Corre borre, sen får vi se vad onsdagskvällen bjuder på!!

 

På söndag fyller jag 24 år och Lasse och Linkan har kokat i hop något som dom ska ta med mig och Sara på i helgen..jag är faktiskt en aningen nervös..dom två i görningen an bli crazy! Ha en uderbart fin dag i snön! Puss på er!

 
 
Ingen bild

Carita

24 november 2010 16:12

Tycker du gör rätt i att satsa på karriären först Mimmie, det är ditt liv och du är fortfarande ung.. Hoppas du får en bra födelsedag på söndag.. Kram

 
Ingen bild

Ida

25 november 2010 13:45

Jag håller helt och hållet med Carita! Det är ditt val om vad du vill göra med livet. Jag valde att skaffa familj före karriär och du väjler något annat. Det är absolut iget fel med det!

 
Ingen bild

Mimmie

26 november 2010 07:34

Tack för era fina svar. Det är svårt bara att välja iblan eller ska man göra både och samtidigt. Jag tror jag vet vad jag vill och det viktigaste är att man följer sitt hjärta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 december 2010 07:31

Tja!  Igår körde jag och mamms till Nova efter min skola och gick och mös och fikade som vanligt! Helt plötsligt får jag syn på det underbaraste underbara i en sko affär! Ja jag trodde nästan att jag drömde. Jo, för där stod dom, ett par röda pumps m...

Av Mimmie Hjalmarsson - 9 december 2010 07:22

Spinningrumpa deluxe!! Godmorgon! I går träffade ju jag Linnette igen! Härligt! Blev en snabb kopp kaffe efter min matte och sen drog vi till Nova! Inget jätte kul i butikerna förutom en sak! Jag sa till Linnette, kom vi måste gå in på Marty för jag ...

Av Mimmie Hjalmarsson - 8 december 2010 07:27

 Godmorrrn morrn mina lovers! Onsdag i dag och som jag sakt förut allt rullar på så snabbt! Jag sitter just nu här i köket och myser i min gröna bohemiska tröja och röda läppar. Finns det något bättre? Finns det någon bättre stil? Inte för mig i alla...

Av Mimmie Hjalmarsson - 7 december 2010 07:17

Godmorgon! Då är det tisdag igen! Det rullar på som tusan, snart julafton! Längtar lite faktiskt! I går var det engelska nationella det sista tror jag, gud vad svårt det var! det var vi nog många som tyckte, men jag tyckte att det var helt klurigt må...

Av Mimmie Hjalmarsson - 6 december 2010 07:22

Gud...vad jag inte har bloggat på några dagar! Hur står det till med er? Min helg har minst sakt varit intressant! I fredags mådde jag verkligen inte bra..fy och blää så då fick det bli Idolmys hemma. I lördags så körde jag och mamma ner till sis i H...

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards