Alla inlägg under oktober 2010

Av Mimmie Hjalmarsson - 30 oktober 2010 16:26

Tja! Jag sitter och väntar på alexandra, jocke, emil, linkan. Vi ska beställa lite käk från rondellen..så hungrig efter jobb! Det gick bra på worket i dag! Har haft det jätte trevlans med Ann! I morgon blir det work 15-22! Lite trist kanske för att lasse min älskade snygging fyller nämligen 27 i morrn! Tjohooo!! Åhh, appropå en helt annan femma så vill jag gifta mig! Åhh, vad jag vill! Snart är det dax att beställa resan till Filippinerna det är kanske där vår dröm ska slå in!? On the beach! det blir bia i kväll försten i lund med linkan alex och lasse! ska bli myspys! På Nova i igår så blev det inköpt en leo kofta och lite nytt läppglans! mamms hittade en snygg blus på MQ! Lite fik och en liten present till lasse fixades också! Nu kom gänget! Njut lördagen! Pusstja 

Av Mimmie Hjalmarsson - 29 oktober 2010 10:06

Fredag, friends i dag är det ju fredag! Den härligaste dagen på veckan om man inte ska jobba helg som jag ska!! Men jag har ändå lite fredags feeling! Jag gick upp kvart över nio i morse och fem minuter efter det satt jag och snöra gympadojjorna! Så nu har jag precis kommit in från min runda och ska fixa lite frukost här i mitt mysiga kök! Lyktan på bordet är tänt och jag känner fredags-välbehag! Ja, jag och mamma bestämmde hipp som happ precis att vi ska köra till Nova vid tolv och gå och kolla lite. Fika lite och kolla på folk, ja jag vet att jag var där i går men jag kan aldrig få nog av varuhus! Vi får se om det trillar hem några fler påsar till mig i dag för det var det ju brist på i går men som sakt så var det Lasses tur i går! Nu ska jag slänga mig in i showern innan frukosten, på med läppglans och borsta till lite rosiga kinder sen fit for fight! Återkommer efter min runda på Nova! Tja.  

Av Mimmie Hjalmarsson - 28 oktober 2010 21:53

      

Här har vi resultatet av shoppingen i dag! Som ni ser så blev det inte så mycket till min garderob, men det var faktiskt Lasses tur i dag!! Gick som en smeck gjorde det, första paret jeans satt som en smeck på Lasse. Ett par Tommy Hilfigher från Brothers blev det, lite schysta tischor från Jack and Jörgen, ett bälte från Brothers och en riktigt snygg go kofta från MQ! Min blus som blev totalt utskrattad av både Linkan och Lasse kommer i från Gina! Riktigt nöjd är jag med den och jag bara älskar att det är tant varning över den som helan och halvan sa (Linkan och Lasse). Jag var bara tvungen att matcha min sko med blusen för jag känner på mig att det kommer bli en riktigt snygg kombo tillsammans med en svart kjol med dragkedja bak och ett par grovstickade svarta strumpbyxor! Mmm, i can smell the fashion! Vi käkade lite mat på foodcurten och efterrätt blev det i driven på Max och det var längesedan jag skrattade så mycket! Hon som hade driven gjorde nog hundra fel i våran beställning! Jag skulle ha en latte, Lasse en blizzer Daim, Linkan en Blizzer Daim och en choklad Milkshake! För det första så fick jag bara en halv latte så jag gav tillbaka den till henne och hon sprang och hämtade en ny, när jag får den så var jag kvick och smakade och till min förvåning så var det svart kaffe jag fick. INGEN LATTE. Ger tillbaka henne den med och håller på att dö av skratt medans lasse och linkan störade sig i baksätet! Precis innan vi hinner köra från luckan så tar jag en zipp i från Linkans choklad milkshake...den smakar KAFFE!!! Ähh, jag dör....ja men visst! Slutsatsen av denna kväll blir topp betyg! Riktigt trevlig torsdagskväll! Njut resten av timmarna på fin torsdagen!

Av Mimmie Hjalmarsson - 28 oktober 2010 17:26

Ska strax sticka och shoppa med lasse och linkan!! det blev nova och inte väla!! Lite närmre, lite bekvämare!! När jag kom hem från skolan i dag så låg det död mus i hela vårat vardagsrum!! Jäkla katterna hade fångat en mus och sen bitit i sönder den stackars lilla musen. Visst att katter jagar möss men fan inte i mitt vardagsrum!!! Min dag i dag har varit fantastisk bra faktiskt!! Har underbara klasskamrater som jag inte skulle vilja vara utan en sekund!!Känns som att vi kännt varandra i en evighet trots att det bara är drygt 2 månader vi har hängt i skoan! Underbart!! Nu blir det shopping på hög nivå! TJA

Av Mimmie Hjalmarsson - 28 oktober 2010 07:26

Härliga fintorsdag! Jag har precis intagit min frukost som bestod av havregrynsgröt och ett knäcke! I går blev Lars bil fixad, så härligt! 1 bil check. I går kom fina Johanna till mig, vi bakade en smarrig och kanske lite annorlunda kladdkaka och drack te i mängder! Mys på hög nivå! Sen blev det plugg för hela slanten och lite mys i soffan med Lassslo! I dag består dagen av skola till tolv, powerwalk, städning och efter det tråkiga så blir det shopping med Lasse på Väla!! Tur att han har sin personliga shopper med sig!!! Its me!!!! Ja, sen är det ju faktiskt fredag i morgon och då är vi lediga från skolan!! Jag längtar så eftter mina söta små tanter på Nybo som jag får träffa på lördag! Mys!! Bjuder på en godmorgonbild!! Chopchop!!   

Av Mimmie Hjalmarsson - 27 oktober 2010 07:28

Alleman på däck...från och med nu så blickar vi framåt efter dessa tråkiga motgångar och besvikenheter som det har varit under några dagar. Ingen spa, trasig bil och allmänt skol trött!!Men nu ändrar vi på detta och ger järnet!!!  I dag har jag en snygg dag, jag uppskattade mig själv när jag kom fram till spegeln i morse så idag har jag bestämmt mig för att jag har en snyggdag i dag!! Alla borde ha en sådan dag! I dag består skolan utav matte i tre timmar och sen ska jag hem gå min powerwalk med Corre och sen plugga!! Det blir matte plugg och samhäll plugg! På söndag fyller min älskade Lasse 27 år!! Perickles på fredag...trist att jag arbetar hela helgen men det får gå!! Nä nu ska jag fixa min nuna lite!!! Massamassa Kärlek.     

Av Mimmie Hjalmarsson - 26 oktober 2010 14:02

Mitt livs kärlek gick i sönder i går...blää...i landskrona stannade den bara sådär min  lilla peccha!! Jag är så ledsen.. Och du som sitter med skadeglädje i ditt face är taskig! Så då blir det till att lämna mitt hjärta påverkstaden och plåstra om honom! jag är något så sjukt irriterad..tror jag ska gå ut och röka i hjäl mig nu... Men annars har helgen varit trevlig och bestått av bland annat godis frossa hemma hos jockiboi i lördags med alex, emil, hanna. lasse och johanna! Mycket trevlans! I fredags käkade vi med sara och linkan och sen blev det lite grogg här för linkan lasse jocke och emil! Dessa groggar alltså!! Nä nu ska jag plugga lite och sörja min lilla bil lite.....puss och hej leverpastej

Av Mimmie Hjalmarsson - 24 oktober 2010 16:19

fint gjort fint gjort tack

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards