Alla inlägg den 6 december 2010

Av Mimmie Hjalmarsson - 6 december 2010 07:22

Gud...vad jag inte har bloggat på några dagar! Hur står det till med er? Min helg har minst sakt varit intressant! I fredags mådde jag verkligen inte bra..fy och blää så då fick det bli Idolmys hemma. I lördags så körde jag och mamma ner till sis i Höllviken. Vi alla systrar skulle samlas hos Annelie. Vi hade det så jätte mysigt. När vi kom vid tolv så var det fram dukat en stor brunch + lite vin!! hahah..massa prat och skratt och faktikst lite tårar bestämde vi oss för att köra till Vellinge Blomman! Väldigt fint var där som vanligt men jag måste erkänna att jag tycker att där är rätt så rörigt också. En massa massa människor precis över allt! Hem i gen till Annelie och då var det dags att äta smörgårdstårta som mammi hade beställt här hemma och tog med. Underbart god måste jag ju säga! Det är helt galet vad vi fem kan snacka i hjäl varandra. Otroligt som Lars brukar säga. Vi körde hem lite över sex och när jag kom hem var det bara till att öppna Lindeman vinet och njuta! Linkan, jennie, kim, martina och håkan kom över en stund. Mycket mysigt! I går söndag mådde jag inte så jätte jätte bra...var nog en aningens bakis plus att jag hade jätte mycket att plugga!! Ja, så nu sitter jag här. Det är måndag, fullt med snö ute, det är kallt. Det är bara till att ta tag i dagen. Ha det fint!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards