Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Magiska arbetspass i helgen plus lite frustration!

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 november 2010 21:22

Hallå! Hoppas att eran helg varit underbar! det har inte min varit! Har inte varit anträffbar pga. jobb i helgen! Ja det var ju dom dära mega långa passen jag hade både lör och sön som nästan dödade mig! Aldrig mer, sen till råga på allt att det var konstig stämning mellan mig och en annan  söt människa gör ju inte saken lättare.Thats life! Fredagen bjöds på god hemmai annelöv hos linkan och sara i allafall! Fondu och linkans hem,magjorda polka glass till efterrätt!Jätte gott var det. Himmla trevligt också som vanligt! På torsdag är det våran tur att bjuda på middag! Vette tusan vad vi ska laga till här hemma bara!

 

Jag kom precis hem i från ett smink party hemma hos Emma! Mycket trevligt måste jag säga! Tjejsnack, fika och ansiktsprodukter! det kan ju inte bli bättre! Jag beställde ett jätte fint läppstift och Johanna beställde ett läppglans...ville egentligen ha båda men läppstiftet gick loss på 199 kr och läppglanset på 165 kr så jag fick nöja mig med ett sådant! ska bli spännande! Snart är det dax för lite ny påfyllning av restylane och då är det alltid kul med ett nytt läppstift efter det som tröst för smärtan!! För ont gör det fan ta mig! Men det är värt varje nålstick och smärta!! hahaha..

 

Jag måste bara berätta att jag är så lycklig för Johanna och Ida! My homies! Fick ett sådant underbart fint sms av Johanna i fredags som jag blev tårögd av. Min vackra fina du. Och på min facebook sida fick jag ett underbart fint logg inlägg av Ida som jag också blev helt rörd av. Vad har jag gjort för att förtjäna er två. Tack för att ni finns.

 

Nu ska jag slita av mig mina nudie jeans, släppa ut håret och in i showern och sen springa upp till världens bästa man som är där uppe och tittar på fotbollsgalan...vad hade jag gjort utan min alldeles alldeles egna Lars. Du är den bästa som finns raring.

 
 
Ingen bild

Ida

15 november 2010 23:50

Du är bäst Mimmie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 december 2010 07:31

Tja!  Igår körde jag och mamms till Nova efter min skola och gick och mös och fikade som vanligt! Helt plötsligt får jag syn på det underbaraste underbara i en sko affär! Ja jag trodde nästan att jag drömde. Jo, för där stod dom, ett par röda pumps m...

Av Mimmie Hjalmarsson - 9 december 2010 07:22

Spinningrumpa deluxe!! Godmorgon! I går träffade ju jag Linnette igen! Härligt! Blev en snabb kopp kaffe efter min matte och sen drog vi till Nova! Inget jätte kul i butikerna förutom en sak! Jag sa till Linnette, kom vi måste gå in på Marty för jag ...

Av Mimmie Hjalmarsson - 8 december 2010 07:27

 Godmorrrn morrn mina lovers! Onsdag i dag och som jag sakt förut allt rullar på så snabbt! Jag sitter just nu här i köket och myser i min gröna bohemiska tröja och röda läppar. Finns det något bättre? Finns det någon bättre stil? Inte för mig i alla...

Av Mimmie Hjalmarsson - 7 december 2010 07:17

Godmorgon! Då är det tisdag igen! Det rullar på som tusan, snart julafton! Längtar lite faktiskt! I går var det engelska nationella det sista tror jag, gud vad svårt det var! det var vi nog många som tyckte, men jag tyckte att det var helt klurigt må...

Av Mimmie Hjalmarsson - 6 december 2010 07:22

Gud...vad jag inte har bloggat på några dagar! Hur står det till med er? Min helg har minst sakt varit intressant! I fredags mådde jag verkligen inte bra..fy och blää så då fick det bli Idolmys hemma. I lördags så körde jag och mamma ner till sis i H...

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards