Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Snökaos...

Av Mimmie Hjalmarsson - 29 november 2010 09:12

Gud i london vad mycket snö!

 

Sitter här i mys köket och taggar inför nationella i engelska som jag ska ha kl 10.00 Hoppas att det går bra! Annars känner jag mig som en zombie i dag hade en väldigt jobbig kväll i går med ångest. Slutade med att jag fick ta två ångest dämpande och straffet för i dag pga av de tebletterna är att jag är så trött... Men dom hjälpte lite i går kväll iallafall! Stackars Lars när jag får sådana anfall..Vid de tillfällena hjälper ingenting mer än att försöka ta djupa andetag och andas i fyrkant. Är det någon merdär ute som lider av ängest och oro ibland? Skulle gärna vilja höra andras knep..ha en finemnag dag och lek ute i snön.. nu sk ajag ta och dricka upp min kpp te och sen köra som en pensionär pga av snön!Puss på er!

 
 
Ingen bild

Åza

30 november 2010 12:02

Konstant oro, önskar jag kunde ge dig ett super tipps, skulle emd vilja ha ett permanent bot mot denna jobbiga o övertagande ororn som man får...

Kram på dej... vi är starka vi klarar de!!

 
Ingen bild

Ida

30 november 2010 19:11

Mimmie min älskade vän! Jag har haft panikångest i 12 år nu och jag känner en sån hemsk oro allt oftare. Jag vet inte varför, jag vet inte varför jag får den hemska panikångesten efter 12 år! Man kan nästan tro att man ska veta varför man får sina attaker och vad man ska göra åt dom. Jag vet inte. Jag vet inte vad jag kan göra för att lindra mina egna attaker. Det jag gör när dom kommer är att ta djupa andetag och går iväg. Jag vill bara vara ensam. Varför? Jag vet inte. Kanske jag skäms för att jag får de?
Du måste helt enkelt hitta ditt eget sätt att hantera det. Det kan ta låång tid men jag tror att det kommer att vara värt det. Jag håller på dig LOVE! Du är bäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 december 2010 07:31

Tja!  Igår körde jag och mamms till Nova efter min skola och gick och mös och fikade som vanligt! Helt plötsligt får jag syn på det underbaraste underbara i en sko affär! Ja jag trodde nästan att jag drömde. Jo, för där stod dom, ett par röda pumps m...

Av Mimmie Hjalmarsson - 9 december 2010 07:22

Spinningrumpa deluxe!! Godmorgon! I går träffade ju jag Linnette igen! Härligt! Blev en snabb kopp kaffe efter min matte och sen drog vi till Nova! Inget jätte kul i butikerna förutom en sak! Jag sa till Linnette, kom vi måste gå in på Marty för jag ...

Av Mimmie Hjalmarsson - 8 december 2010 07:27

 Godmorrrn morrn mina lovers! Onsdag i dag och som jag sakt förut allt rullar på så snabbt! Jag sitter just nu här i köket och myser i min gröna bohemiska tröja och röda läppar. Finns det något bättre? Finns det någon bättre stil? Inte för mig i alla...

Av Mimmie Hjalmarsson - 7 december 2010 07:17

Godmorgon! Då är det tisdag igen! Det rullar på som tusan, snart julafton! Längtar lite faktiskt! I går var det engelska nationella det sista tror jag, gud vad svårt det var! det var vi nog många som tyckte, men jag tyckte att det var helt klurigt må...

Av Mimmie Hjalmarsson - 6 december 2010 07:22

Gud...vad jag inte har bloggat på några dagar! Hur står det till med er? Min helg har minst sakt varit intressant! I fredags mådde jag verkligen inte bra..fy och blää så då fick det bli Idolmys hemma. I lördags så körde jag och mamma ner till sis i H...

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards