Alla inlägg den 8 december 2010

Av Mimmie Hjalmarsson - 8 december 2010 07:27

 Godmorrrn morrn mina lovers! Onsdag i dag och som jag sakt förut allt rullar på så snabbt! Jag sitter just nu här i köket och myser i min gröna bohemiska tröja och röda läppar. Finns det något bättre? Finns det någon bättre stil? Inte för mig i allafall! Jag är rätt så tråkig har jag kommit på när jag skriver här...inte alls kul! Funderar faktiskt lite på att sluta skriva. Men jag vill ändå inte!


Onsdag i dag vilket betyder matteonsdag till typ kl 12.00 Sen drar jag vidare till Linnette min sköna! I morgon efter skolan ska jag dra till Viken till syrran Malin, dock ej om vägarna är dåliga! För då får jag håll amig inne tyvärr! Me´n jag vill så gärna hälsa på henne, casper och janne! Har typ varit i deras nya hus tre gånger bara och dom har bott där typ 8 månader!Jajaj, nu kommer jag i morrn i allafall! Jag vet inte riktigt hur jag känner mig annars i dag faktiskt, förvirrad? Äh, det är nog bäst att inte känna efter! Enjoy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards