Direktlänk till inlägg 11 november 2010

vågar jag njuta av mitt vackra för en sekund?

Av Mimmie Hjalmarsson - 11 november 2010 18:46

Your body is a wonderland....det är en trevlig och aningen sexig komplimang som jag fick i dag av en människa som jag faktikst har varit förälskad i...det är även en låt som är helt underbar av John Mayer...jag myser...jag myser så in i bomen när jag sitter här och har vällbehag i hela kroppen med denna låt i bakgrunden och mitt älskvärda levande ljus glittrar i mina ögon. Njuter jag utav komplimangen eller över att jag njuter utav min kropp och min just nu nöjda känsla? Kan jag njuta av mig själv? Vet jag hur man gör? Får man lov att njuta av sig själv? Får jag lov att utnyttja mig så fullt ut att jag faktikst kan vara nöjd över dom resultat jag uppnått? Vågar jag, får jag? Jag står inför några svåra val. Vara levandes eller låta ångesten ta över? Just nu så vet jag vad jag vill välja...just nu kan och har jag styrkan till att välja rätt...men har jag styrkan i morgon? Övermorgon? Nästa vecka? Just nu har jag och jag ska kämpa, jag gud vad jag ska kämpa för att få behålla mitt välbehag i allafall i kväll. Bara i kväll, jag vill och jag kan. Jag är inte knäpp jag är bara lite omständig tror jag som inte bara kan släppa kontrollen för en liten stund. men kanske i kväll, kankse nu för en stund. Jag vill leva, jag kan leva och jag har alla fördelar till att leva.

 

Jag undrar ofta hur mina systrar hade uppfattat mig om jag berättat för dom om mina vardagliga jobbiga problem..är det någon av dem som kantas av samma eller är det bara jag? Är ni så starka som ni visar mig? Ni är mina förebilder och jag önskar så att jag hade kunnat visa er hur mycket ni faktikst betyder för mig för eran lillasyster som aldrig kommer bli stor i era ögon. Tar jag för mycket plats? Är jag i vägen? Önskar du M att du var jag i stället? Jag önskar att jag var du Malin, du har allt det där som du strävat efter nu. Snälla du njut och var lycklig och bara ja njut...Du har kämpat, du kämpar kanske fortfarande inombords. Men du har lyckats, du har uppnått det du har pratat och drömmt om, du har allt det där nu. Lev. Jag vill också börja leva. På riktigt inte bara på utsidan utan även på insidan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmie Hjalmarsson - 15 december 2010 07:31

Tja!  Igår körde jag och mamms till Nova efter min skola och gick och mös och fikade som vanligt! Helt plötsligt får jag syn på det underbaraste underbara i en sko affär! Ja jag trodde nästan att jag drömde. Jo, för där stod dom, ett par röda pumps m...

Av Mimmie Hjalmarsson - 9 december 2010 07:22

Spinningrumpa deluxe!! Godmorgon! I går träffade ju jag Linnette igen! Härligt! Blev en snabb kopp kaffe efter min matte och sen drog vi till Nova! Inget jätte kul i butikerna förutom en sak! Jag sa till Linnette, kom vi måste gå in på Marty för jag ...

Av Mimmie Hjalmarsson - 8 december 2010 07:27

 Godmorrrn morrn mina lovers! Onsdag i dag och som jag sakt förut allt rullar på så snabbt! Jag sitter just nu här i köket och myser i min gröna bohemiska tröja och röda läppar. Finns det något bättre? Finns det någon bättre stil? Inte för mig i alla...

Av Mimmie Hjalmarsson - 7 december 2010 07:17

Godmorgon! Då är det tisdag igen! Det rullar på som tusan, snart julafton! Längtar lite faktiskt! I går var det engelska nationella det sista tror jag, gud vad svårt det var! det var vi nog många som tyckte, men jag tyckte att det var helt klurigt må...

Av Mimmie Hjalmarsson - 6 december 2010 07:22

Gud...vad jag inte har bloggat på några dagar! Hur står det till med er? Min helg har minst sakt varit intressant! I fredags mådde jag verkligen inte bra..fy och blää så då fick det bli Idolmys hemma. I lördags så körde jag och mamma ner till sis i H...

Presentation


Kvinna i sina bästa år som glider runt en del och har det väldigt chill! Enjoy.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards